8/04/2014

Rävarbete pågår// Working foxy

Så äntligen kom urladdningen med ett väldigt åskväder i natt. I dag är det regn som gäller, men jag har inget emot svalkan.

Jag kviltar fortfarande på mina rävar. Rävhuvudena är kviltade och halva bakgrunden. Det är inte helt lätt med de små utrymmena som är mellan rävens. Det blir någon slags fjäderblommor som jag syr, med några skruvar emellan här och där.

We have had thunderstorms this  last night. After all the hot air around us it was wonderful to have lot of rain and cooler air.
I am still quilting on my foxes I have started to quilt on the back ground area. It is not an easy task, but I think I could manage it to the end.








Eftersom det är måndag länkar jag till Eva Bambi  .

Ha en fortsatt skön dag. Jag tycker att det är skönt med lite svalka.

Monday today linking to Eva Bambi 

Have a great day

Britt-Inger

8 kommentarer:

  1. Din quilt kommer att bli helt underbar!
    Tack för du vill vara med och visa upp den och INSPIRERA oss alla idag på Visa och Berätta /Bambikramar

    SvaraRadera
  2. Så härliga!!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  3. Vilken fin kviltning, fina rävar.

    SvaraRadera
  4. Härlig quiltning. Det här blir jättebra. Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Dette blir flott! Lykke til videre.

    SvaraRadera
  6. loving the eyes ...

    SvaraRadera
  7. Dina rävar är jättefina. Härliga tyger.

    SvaraRadera
  8. Din rävkvilt kommer att bli jättefin och frihandsquiltningen ser väldigt bra ut! Kram PS! Javisst är det skönt att det blivit lite svalare!

    SvaraRadera